miercuri, 26 octombrie 2011

Lectia 316 - Vineri, 28 octombrie

Toate darurile pe care le dau fratilor mei sunt ale mele.

Asa cum fiecare dar pe care il dau fratii mei este al meu, tot asa si fiecare dar pe care il dau eu imi apartine mie. Fiecare in parte lasa cate o greseala din trecut sa dispara, fara sa lase nicio umbra asupra sfintei minti pe care o iubeste Tatal meu. Harul Lui mi-e dat in fiecare dar primit de un frate de-a lungul timpului si dincolo de timp. Tezaurul  mi-e plin si ingerii ii pazesc usile deschise sa nu se piarda niciun dar, ci doar sa adauge mai multe. Sa vin acolo unde imi sunt comorile si sa intru unde sunt binevenit si cu adevarat acasa, printre darurile pe care mi le-a dat Dumnezeu.

Tata, vreau sa Iti accept darurile astazi. Nu le recunosc. Dar am incredere ca Tu, Care le-ai dat, imi vei asigura si mijloacele cu care sa le pot vedea, sa le percep valoarea si sa le pretuiesc numai pe ele ca tot ce imi doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu