miercuri, 26 octombrie 2011

Lectia 315 - Joi, 27 octombrie

Toate darurile pe care le dau fratii mei imi apartin.

In fiecare zi imi vin o mie de comori, in fiecare clipa ce se scurge. Pe tot parcursul zilei sunt binecuvantat cu daruri, de o valoare care intrece cu mult toate lucrurile pe care pot sa le concep. Un frate ii surade altuia si inima mea se bucura. Cineva spune un cuvant de recunostinta sau de indurare, si mintea mea primeste acest dar si si-l insuseste. Si fiecare om care isi gaseste calea la Dumnezeu devine mantuitorul meu, aratandu-mi-o si mie si dandu-mi certitudinea lui ca tot ce-a invatat este, neindoios, si al meu.

Iti multumesc, Tata, pentru multele daruri care vin la mine azi si in fiecare zi de la fiecare Fiu al lui Dumnezeu. Fratii mei sunt nelimitati in toate darurile pe care mi le dau. Acum le pot oferi recunostinta mea, ca gratitudinea fata de ei sa ma poata duce la Creatorul meu si la amintirea Lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu