sâmbătă, 15 octombrie 2011

Lectia 310 - Sambata, 22 octombrie

Imi petrec ziua de azi in neinfricare si iubire.

Ziua de azi, Tata, vreau sa mi-o petrec cu Tine, dupa cum ai ales sa fie toate zilele mele. Iar experienta prin care voi trece nu e deloc temporala. Bucuria de care am parte nu e produsul zilelor sau ceasurilor, caci ii vine din Cer Fiului Tau. Ziua de azi va fi gingasul Tau imbold sa imi aduc aminte de Tine, chemarea delicata pe care i-o adresezi sfantului Tau Fiu, indiciul ca mi-a parvenit harul Tau si ca e Voia Ta sa fiu eliberat astazi.

Ne petrecem ziua de astazi impreuna, tu si eu. Si lumea intreaga se alatura cantecului de multumire si bucurie pe care I-l inchinam Celui Ce ne-a dat mantuire si ne-a eliberat. Suntem readusi la pace si sfintenie. In noi nu e loc astazi pentru frica, caci am primit iubirea cu bucurie in inimi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu