sâmbătă, 15 octombrie 2011

Lectia 309 - Vineri, 21 octombrie

Nu ma voi teme sa privesc launtric astazi.

In mine e inocenta vesnica, pentru ca e Voia lui Dumnezeu ca ea sa fie acolo in veciii vecilor. Eu, Fiul Lui, a carui voie e nelimitata ca a Lui, nu pot voi nicio schimbare in asta. Caci a nega Voia Tatalui meu inseamna a mi-o nega pe a mea. Sa privesc launtric nu inseamna decat sa imi gasesc voia asa cum a creat-o Dumnezeu si cum este. Mi-e frica sa privesc launtric deoarece cred ca am facut o alta voie care nu e adevarata si i-am acordat realitate. Ea insa nu are efecte. In mine e Sfintenia lui Dumnezeu. In mine e amintirea Lui.

Pasul pe care il fac astazi, Tatal meu, este eliberarea mea neindoioasa de desartele vise ale pacatului. Altarul Tau se inalta senin si nepangarit. E sfantul altar inchinat Sinelui meu, iar acolo gasesc adevarata mea Identitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu