joi, 29 septembrie 2011

Lectia 290 - Duminica, 2 octombrie

Tot ce vad e fericirea mea prezenta.

Daca nu ma uit la ce nu e, tot ce vad e fericirea mea prezenta. Ochii acum intredeschisi in sfarsit  ajung sa vada. Si vreau chiar azi sa imi parvina viziunea lui Cristos. Ce percep fara Corectia lui Dumnezeu la imaginile pe care le-am facut chiar eu infricosator si dureros de vazut. Dar nu mai vreau sa imi las mintea nicio clipa amagita de credinta ca visul pe care l-am facut este real. Astazi este ziua in care imi caut fericirea prezenta si nu vad decat lucrul pe care il caut.

Cu aceasta hotarare vin la Tine si Iti cer sa ma sustii azi cu forta Ta, in timp ce caut sa fac doar Voia Ta. Nu poti sa nu ma auzi, Tata. Ce Iti cer mi-ai dat deja. Si sunt sigur ca imi voi vedea astazi fericirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu