luni, 12 septembrie 2011

Lectia 272 - Miercuri, 14 septembrie

Cum pot iluziile sa il satisfaca pe Fiul lui Dumnezeu?

Tata, adevaraul imi apartine. Casa mea s-a stabilit in Cer prin Voia Ta si a mea. Pot sa ma multumeasca visele? Pot sa imi aduca visele fericire? Ce altceva in afara amintirii Tale Iti poate satisface Fiul? Nu voi accepta mai putin decat mi-ai dat. Ma inconjoara Iubirea Ta, de-a pururi linistita, de-a pururi blanda si de-a pururea in siguranta. Fiul lui Dumnezeu trebuie sa fie asa cum l-ai creat Tu.

Azi trecem de iluzii. Si, de auzim chemarea pe care ne-o face ispita - sa stam si sa zabovim intr-un vis- , ne tragem deoparte si ne intrebam daca noi, Fiii lui Dumnezeu, putem sa ne multumim cu vise, cand Cerul poate fi ales la fel de usor ca iadul, si iubirea va inlocui bucuroasa toata frica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu