luni, 12 septembrie 2011

Lectia 273 - Joi, 15 septembrie

Tihna pacii lui Dumnezeu este a mea.

Poate ca suntem gata acum de o zi de netulburata seninatate. Daca nu e posibil inca, suntem multumiti si chiar mai mult decat satisfacuti sa invatam cum putem dobandi o astfel de zi. Daca cedam vreunei tulburari, sa invatam cum sa o inlaturam si cum sa revenim la pace. Nu trebuie decat sa spunem mintilor noastre, cu certitudine: "Linistea pacii lui Dumnezeu este a mea", si nimic nu va putea tulbura pacea pe care Dumnezeu Insusi i-a dat-o Fiului Sau.

Tata, pacea Ta este a mea. Ce nevoie am sa ma tem ca pot fi lipsit de ceea ce vrei Tu sa am? Nu pot sa pierd darurile pe care mi le dai. Asa ca pacea pe care i-ai dat-o Fiului Tau mai este cu mine, in liniste si in propria mea iubire vesnica fata de Tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu