sâmbătă, 2 iulie 2011

Lectia 235 - Marti, 5 iulie

Dumnezeu, in mila Lui, voieste sa fiu mantuit.

Nu trebuie decat sa ma uit la toate lucrurile care par sa imi faca rau, ca sa ma incredintez, cu certitudine deplina, ca Dumnezeu voieste sa fiu mantuit de ele si sa le vad pur si simplu disparand. Nu trebuie decat sa tin minte ca Voia Tatalui meu pentru mine e numai fericire, ca sa imi dau seama ca mi s-a dat numai fericire. Si nu trebuie decat sa imi aduc aminte ca Iubirea lui Dumnezeu Ii invaluie Fiul si ii tine nepacatosenia de-a pururi desavarsita, ca sa fie sigur ca sunt mantuit si ocrotit de-a pururi in bratele Lui. Eu sunt Fiul pe care il iubeste. Si sunt mantuit pentru ca Dumnezeu, in mila Lui, o voieste.

Tata, Sfintenia Ta este a mea. Iubirea Ta m-a creat si mi-a facut nepacatosenia de-a pururi o parte din Tine. Nu am in minte nici urma de vinovatie sau pacat, caci nu e nici urma de ele in Tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu