sâmbătă, 2 iulie 2011

Lectia 236 - Miercuri, 5 iulie

Imi conduc mintea, pe care numai eu trebuie sa o conduc.

Am o imparatie pe acre trebuie sa o conduc. Uneori nu pare deloc ca as fi imparatul ei. Pare sa triumfe ea asupra mea si sa imi spuna ce sa gandesc, ce sa fac si ce sa simt. Si totusi, mi s-a dat ca sa serveasca oricarui scop pe care il percep in ea. Mintea mea poate numai sa serveasca. Astazi o pun in slujba Spiritului Sfant sa o foloseasca dupa cum crede de cuviinta. Asa imi dirijez mintea, pe care numai eu pot sa o conduc. Si asa o eliberez sa faca Voia lui Dumnezeu.

Tata, mintea mea e deschisa la Gandurile Tale si inchisa azi la orice alte ganduri decat ale Tale. Imi conduc mintea si Ti-o ofer. Accepta darul meu, pentru ca e cel pe care mi l-ai dat Tu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu