miercuri, 5 ianuarie 2011

Lectia 87 - joi, 6 ianuarie 2011

LECŢIA 87
Recapitularea noastră de astăzi va parcurge aceste idei:

<73> "Voiesc să fie lumină."
Astăzi voi putea face uz de puterea mea. Nu este voia mea să
orbecăiesc în întuneric, temându-mă de umbre, de lucruri nevăzute
şi ireale. Lumina să-mi fie azi călăuza. O voi urma acolo unde mă va
conduce şi voi privi numai ce îmi arată ea. Astăzi voi trăi pacea
percepţiei adevărate.
Următoarele forme ale acestei idei pot fi utile în aplicaţii
concrete:
" Acest lucru (această situaţie) nu poate ascunde
lumina pe care voiesc să o văd."
"Tu stai în lumină împreună cu mine, (nume)."
"În lumină, acest lucru (această situaţie) va arăta altfel."

<74> "Nu există nici o voie, cu excepţia Voii lui Dumnezeu."
Astăzi sunt în siguranţă, deoarece nu există nici o voie, cu
excepţia Voii lui Dumnezeu. Numai atunci când cred că există o altă
voie poate să mi se facă teamă. Încerc să atac numai când mi-e
teamă, şi numai când încerc să atac pot crede că siguranţa mea
veşnică îmi este ameninţată. Astăzi voi recunoaşte că toate acestea
nu s-au întâmplat. Sunt în siguranţă, deoarece nu există nici o voie,
cu excepţia Voii lui Dumnezeu.
Câteva forme utile ale acestei idei se pot aplica în situaţii
concrete, precum:
"Fie să percep acest lucru (această situaţie) conform Voii lui
Dumnezeu."
"Este Voia lui Dumnezeu, şi a mea, deopotrivă, să fii Fiul Lui
(nume)."
"Acest lucru (această situaţie) este parte din Voia lui Dumnezeu
pentru mine, oricum l-aş vedea (aş vedea-o)."
"Dumnezeu este în tot ce văd, deoarece Dumnezeu este în mintea
mea. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu