miercuri, 5 ianuarie 2011

Lectia 86 - miercuri, 5 ianuarie 2011

LECŢIA 86
Iată ideile de recapitulat pentru astăzi:


<71> "Numai planul de mântuire al lui Dumnezeu va izbuti."
Nu are nici un sens să caut mântuirea aiurea. Am văzut-o în
mulţi oameni şi în multe lucruri, dar când am întins mâna spre ea,
nu o aflam acolo. Greşisem, crezând că ştiu ce este. Nu voi mai
căuta aiurea, în van. Numai planul lui Dumnezeu pentru mântuire
va izbuti. Mă voi lăsa cuprins de bucuria faptului că planul Lui nu
poate niciodată da greş.
Iată câteva forme sugerate pentru aplicarea ideii de astăzi:


"Planul lui Dumnezeu pentru mântuire mă va mântui de felul
cum percep acest lucru (această situaţie)."


"Acest lucru (această situaţie) nu este o excepţie în planul lui
Dumnezeu pentru mântuirea mea."


"Fie să percep acest lucru (această situaţie) în lumina planului
de mântuire al lui Dumnezeu."


<72> "Reproşurile sunt un atac la adresa planului de mântuire
al lui Dumnezeu."
Reproşurile sunt o încercare de a dovedi că planul de mântuire
al lui Dumnezeu nu va izbuti. Însă numai planul Lui va izbuti.
Nutrind reproşuri, îmi exclud astfel din conştienţă singura mea
speranţă de mântuire. Nu mai vreau să-mi zădărnicesc propriile
interese în modul acesta dement. Vreau să accept planul de
mântuire al lui Dumnezeu şi să fiu fericit.
Aplicaţiile concrete ale ideii de astăzi ar putea lua următoarea
formă:


"În timp ce privesc acest lucru (această situaţie), aleg între o
percepţie eronată şi mântuire."


"Dacă văd motive de reproş în acest lucru (această situaţie), nu
voi vedea motive pentru mântuirea mea."


"Acest lucru (această situaţie) reclamă mântuire, nu atac."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu