joi, 6 ianuarie 2011

Lectia 88 - vineri, 7 ianuarie 2011

LECŢIA 88
Astăzi vom recapitula următoarele idei:

<75> "A venit lumina."
Optând pentru mântuire în locul atacului, optez pur şi simplu să recunosc ceea ce este deja ales. Mântuirea este o decizie care a fost deja luată. Atacul şi reproşurile nu se află printre opţiuni. De aceea, aleg întotdeauna între adevăr şi iluzie; între ceea ce este deja ales şi ceea ce nici nu este. A venit lumina. Nu pot să o aleg, pentru că nu are nici o alternativă. Ea a înlocuit întunericul, iar întunericul a dispărut.

Iată câteva forme care s-ar putea dovedi utile în aplicaţiile concrete ale zilei:
 
"Acest lucru (această situaţie) nu-mi poate demonstra întunericul, căci a venit lumina."
"Lumina din tine e tot ce vreau să văd."
"Vreau să văd în acest lucru (această situaţie) numai ceea ce este."

<76> "Nu sunt sub nici o lege, cu excepţia legilor lui Dumnezeu."
Iată declararea perfectă a libertăţii mele. Nu sunt sub nici o lege, cu excepţia legilor lui Dumnezeu. Sunt mereu tentat să născocesc alte legi şi să le confer putere asupra mea. Sufăr numai din cauza credinţei mele în ele. Ele nu au nici cel mai mic efect real asupra mea. Sunt cu desăvârşire liber de efectele tuturor legilor, cu excepţia legilor lui Dumnezeu. Iar legile Lui sunt legile libertăţii.

În ceea ce priveşte formele concrete ale aplicării acestei idei, ar putea fi utile următoarele:
 
"Perceperea acestui lucru (acestei situaţii) îmi arată că mai cred în legi care nu există."
"Văd numai lucrarea legilor lui Dumnezeu în acest lucru (această situaţie)."
"Fie să îngădui legilor lui Dumnezeu, şi nu alor mele, să lucreze în acest lucru (această situaţie).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu