sâmbătă, 22 octombrie 2011

Lectia 312- Luni, 24 octombrie

Vad toate lucrurile asa cum vreau sa fie.

Perceptia urmeaza judecata. Odata ce am judecat, vedem ce vrem sa vedem. Caci vederea ne poate fi utila numai pentru a ne oferi ce vrem sa vedem. E imposibil sa ne scape ce vrem sa vedem si sa nu reusim sa vedem ce am ales sa privim. Ce neindoios ajunge, atunci, lumea reala sa salute sfanta vedere a celui ce preia scopul Spiritului Sfant ca obiectiv al propriei sale vederi! Si nu va putea sa nu vada ce ar vrea Cristos sa vada el si sa impartaseasca Iubirea lui Cristos fata de ce vede el.

Nu am alt scop pentru astazi decat acela de a vedea o lume libera, eliberata de toate judecatile pe care le-am facut. Tata, aceasta este Voia Ta pentru mine astazi; si, de aceea, trebuie sa fie, totodata, si obiectivul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu