joi, 29 septembrie 2011

Lectia 288 - Vineri, 30 septembrie

Sa uit astazi trecutul fratelui meu.

Acesta este gandul care imi arata cum sa ajung la Tine si ma aduce la obiectivul meu. Nu pot veni la Tine fara fratele meu. Si, pentru a-mi cunoaste Sursa, trebuie mai intai sa recunosc ce ai creat Tu una cu mine. Mana fratelui meu e cea care ma conduce pe drumul catre Tine. Pacatele lui sunt in trecut laolalta cu ale mele, si sunt mantuit pentru ca trecutul nu mai e. Sa nu il am in inima, caci coi rataci calea care duce la Tine. Fratele meu este mantuitorul meu. Sa nu atac mantuitorul pe care mi l-ai dat. Ci sa il cinstesc pe cel care poarta Numele Tau, amintindu-mi astfel ca este si al meu.

Asa ca astazi sa ma ierti. Si o sa stii ca m-ai iertat daca iti vezi fratele in lumina sfinteniei. El nu poate fi mai nesfant decat mine, iar tu nu poti fi mai sfant decat el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu