luni, 18 iulie 2011

Lectia 252 - Vineri, 22 iulie

Fiul lui Dumnezeu e Identitatea mea.

Sinele meu e sfant dincolo de toate gandurile de sfintenie pe care le concep acum. Puritatea Lui sclipitoare si desavarsita e cu mult mai stralucitoare decat orice lumina pe care am vazut-o vreodata. Iubirea Lui este nelimitata, de o intensitate care tine toate lucrurile in ea, in calmul certitudinii tihnite. Puterea Lui nu vine din impulsurile arzatoare care pun lumea in miscare, ci din Iubirea netarmurita a lui Insusi Dumnezeu. Cat de departe de lumea aceasta trebuie sa fie Sinele meu, si totusi cat de aproape de mine si cat de apropiat de Dumnezeu!

Tata, Tu cunosti adevarata mea Identitate. Dezvaluie-mi-O acum mie, Fiului Tau, ca sa ma pot trezi la adevarul din Tine si sa stiu ca mi s-a redat Cerul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu