miercuri, 29 iunie 2011

Lectia 233 - Duminica, 3 iulie

Imi dau viata lui Dumnezeu sa o calauzeasca astazi.

Tata, iti dau toate gandurile mele de astazi. Pe ale mele nu vreau sa le mai tin. In locul lor, da-mi-le pe ale Tale. Iti dau si toate faptele mele, ca sa pot face Voia Ta in loc sa urmaresc obiective care nu pot fi atinse si sa imi pierd vremea cu inchipuiri desarte. Astazi vin la Tine. Ma dau la o parte si pur si simplu Te urmez. Fii Tu Calauza, iar eu sa fiu cel care Te urmeaza si care nu pune la indoiala intelepciunea Infinitului, nici Iubirea a carei tandrete nu o pot pricepe, dar care este totusi darul desavarsit pe care mi-l faci Tu.

Astazi avem o singura Calauza pentru a ne conduce. Si, in timp ce mergem impreuna, Ii vom da Lui ziua de azi fara nicio rezerva. E ziua Lui. Asa ca e o zi de daruri si milostiviri nenumarate pentru noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu