luni, 3 ianuarie 2011

Lectia 84 - luni, 3 ianuarie 2011

LECŢIA 84
Iată ideile pentru recapitularea de astăzi:

<67> "Iubirea m-a creat ca pe Sine Însăşi."
Sunt asemănător Creatorului meu. Nu pot pătimi, nu pot suferi
pierderi şi nu pot muri. Nu sunt trup. Vreau să recunosc astăzi
realitatea mea. Nu mă voi închina unor idoli şi nici nu-mi voi înălţa
propriul concept despre sine ca să-mi înlocuiască Sinele. Sunt
asemănător Creatorului meu. Iubirea m-a creat ca pe Sine Însăşi.
S-ar putea să găseşti aceste forme specifice folositoare în
aplicarea ideii:

"Să nu văd în acest lucru (această situaţie) o iluzie despre mine
însumi."

"În timp ce privesc acest lucru (această situaţie), să-mi aduc
aminte de Creatorul meu."

"Creatorul meu nu a creat acest lucru (această situaţie) aşa cum
le văd eu."

<68> "Iubirea nu reproşează nimic."
Reproşurile sunt cu totul şi cu totul străine de iubire. Reproşurile
atacă iubirea, ţinându-i lumina obscură. Dacă nutresc reproşuri,
atac iubirea şi, ca atare, Sinele meu. Sinele meu îmi devine, astfel,
străin. Sunt hotărât să nu îmi atac Sinele, ca să-mi pot aduce
aminte cine sunt.
Pentru aplicarea ideii de astăzi, ar fi utile aceste forme specifice:

"Acest lucru (această situaţie) nu este o justificare pentru a-mi
nega Sinele."

"Nu mă voi folosi de acest lucru (această situaţie) pentru a
ataca iubirea."

"Să nu mă las ispitit de acest lucru (această situaţie) ca să mă
atac pe mine însumi".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu