vineri, 31 decembrie 2010

Lectia 82 - sambata, 1 ianuarie 2011

LECŢIA 82
Astăzi vom recapitula aceste idei:

<63> "Lumina lumii aduce pace fiecărei minţi prin iertarea
mea."
Iertarea mea este mijlocul prin care lumina lumii îşi găseşte
expresia prin mine. Iertarea mea este mijlocul prin care devin
conştient de lumina lumii din mine. Iertarea mea este mijlocul prin
care lumea este vindecată, împreună cu mine însumi. Fie, aşadar,
să iert lumea, ca ea să fie vindecată împreună cu mine.
Sugestii pentru forme specifice de aplicare a acestei idei:
"Fie ca pacea să se extindă de la mintea mea la a ta, (nume)."
"Eu împărtăşesc lumina lumii cu tine, (nume)."
"Prin iertarea mea pot vedea acest lucru (această situaţie ) aşa
cum sunt."

<64> "Fie să nu-mi uit funcţia."
Nu vreau să uit de funcţia mea, deoarece vreau să-mi aduc
aminte de Sinele meu. Nu îmi pot îndeplini funcţia dacă uit de ea.
Iar dacă nu îmi îndeplinesc funcţia, nu voi trăi bucuria pe care
Dumnezeu mi-o hărăzeşte.
Forme specifice adecvate acestei idei cuprind următoarele:
"Să nu fac uz de acest lucru (această situaţie)
pentru a-mi ascunde funcţia de mine."
"Voi folosi acest lucru (această situaţie)
ca prilej pentru a-mi îndeplini funcţia."
"Acest lucru (această situaţie) ar putea ameninţa ego-ul meu,
dar nu-mi poate schimba funcţia într-un fel sau altul."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu