vineri, 2 decembrie 2011

Lectia 358 - Vineri, 9 decembrie

Nicio chemare adresata lui Dumnezeu nu poate ramane neauzita
Sau fara raspuns. Si de un lucru pot fi sigur:
Raspunsul Lui e cel pe care il vreau cu adevarat.

Doar Tu, Care Iti aduci aminte ce sunt de fapt Iti amintesti ce vreau de fapt. Tu vorbesti pentru Dumnezeu, asa ca vorbesti pentru mine. Si ce imi dai vine chiar de la Dumnezeu. Vocea Ta, Tata, este deci si a mea, si tot ce vreau e ce imi oferi Tu, exact in forma pe care o alegi sa imi parvina. Sa imi amintesc tot ce nu cunosc si sa imi taca vocea, amintindu-mi. Dar sa nu uit de Iubirea si de grija Ta, ramanand mereu constient de fagaduinta pe care i-ai facut-o Fiului Tau. Sa nu uit ca sinele meu nu e nimic, dar ca Sinele meu este totul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu