duminică, 27 noiembrie 2011

Lectia 348 - Marti, 29 noiembrie

Nu am niciun motiv de manie sau de teama,
Caci Tu esti peste tot in jurul meu. Si, pentru fiecare nevoie
Pe care o percep, harul Tau imi este de ajuns.

Tata, sa imi aduc aminte ca esti aici si ca nu sunt singur. Peste tot in jurul meu este Iubirea eterna. Nu am motiv decat de pacea deplina si bucuria desavarsita pe care le impartasesc cu Tine. Ce nevoie am de manie sau de frica? Peste tot in jurul  meu e siguranta desavarsita. Pot oare sa ma tem, cand ma insoteste vesnica Ta fagaduinta? Peste tot in jurul meu e nepacatosenie desavarsita. De ce as putea sa ma tem, cand Tu m-ai creat intr-o sfintenie la fel de desavarsita ca a Ta?

Harul lui Dumnezeu ne este de ajuns in tot ce vrea El sa facem. Si numai asta alegem sa fie voia noastra si a Lui, deopotriva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu