duminică, 30 octombrie 2011

Lectia 320 - Marti, 1 noiembrie

Tatal meu imi da toata puterea mie.

Fiul lui Dumnezeu este nelimitat. Nu exista limite care sa ii ingradeasca puterea, pacea, bucuria sau orice alte atribute pe care i le-a dat Tatal in creatia lui. Ce voieste el cu Creatorul si Izbavitorul lui trebuie sa se infaptuiasca. Sfanta lui voie nu poate fi negata niciodata, pentru ca Tatal lui ii lumineaza mintea si ii pune dinainte toata puterea si iubirea de pe pamant si din Cer. Eu sunt cel caruia i s-au dat toate acestea. Eu sunt cel in care isi are locul puterea pe care o are Voia Tatalui meu.

Voia Ta poate face toate lucrurile in mine, extinzandu-se apoi la toata lumea prin mine. Nu exista limite care sa Iti ingradeasca Voia. Asa ca toata puterea i s-a dat Fiului Tau.

Un comentariu: