luni, 10 octombrie 2011

Lectia 299 - Marti, 11 octombrie

Sfintenia vesnica isi are locul in mine.

Sfintenia mea imi depaseste cu mult capacitatea de-a intelege sau de-a cunoaste. Dar Dumnezeu, Tatal meu, care a creat-o, recunoaste sfintenia mea ca fiind a Sa. Voia Noastra, conjugata, o intelege. Si Voia Noastra, conjugata, cunoaste ca asa si este.

Tata, sfintenia mea nu vine de la mine. Nu e a mea sa poata fi distrusa prin pacat. Nu e a mea sa poata fi supusa atacului. Iluziile o pot ascunde, dar nu pot sa ii stinga stralucirea, nici sa ii slabeasca lumina. Ramane vesnic desavarsita si neatinsa. In ea toate sunt vindecate, caci raman asa cum le-ai creat Tu. Si pot sa imi cunosc sfintenia. Caci Sfintenia Insasi m-a creat si imi pot cunoaste Sursa pentru ca e Voia Ta sa fii cunoscut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu