duminică, 25 septembrie 2011

Lectia 285 - Marti, 27 septembrie

Sfintenia mea straluceste astazi limpede si clar.

Astazi ma trezesc cu bucurie, asteptand sa am parte numai de lucrurile fericite care imi vin de la Dumnezeu. Cer sa vina numai ele, si realizez ca invitatia mea isi va primi raspunsul prin gandurile la care am trimis-o. Voi cere numai lucruri voioase in clipa in care imi accept sfintenia. Caci la ce mi-ar folosi durerea, ce scop ar satisface suferinta mea si cu ce m-ar ajuta supararea si pierderea, daca dementa ma paraseste azi si imi accept in schimb sfintenia?

Tata, sfintenia mea este a Ta. Sa ma bucur de ea si, prin iertare, sa fiu redat sanatatii mintale. Fiul Tau e tot asa cum l-ai creat. Sfintenia mea face parte din mine, si din Tine totodata. Iar Sfintenia Insasi, ce O poate transforma?

Un comentariu:

  1. VA UREZ CRACIUN FERICIT SI ALATUREZ CUNUNA DE STELE CU SCLIPIRI DE DIAMANT .SA PUNEM LINISTE SI PACE IN TOATE . SE NASTE IISUS PRETUTINDENI!

    RăspundețiȘtergere