duminică, 18 septembrie 2011

Lectia 278 - Marti, 20 septembrie

Daca eu sunt legat, nici Tatal meu nu e liber.

Daca accept ca sunt prizonier intr-un trup, intr-o lume in care toate lucrurile care dau impresia ca traiesc par sa moara, atunci Tatal meu e prizonier cu mine. Si asta cred cand sustin ca trebuie sa ma supun legilor la care se supune lumea; ca slabiciunile si pacatele pe care le percep sunt reale si de neinlaturat. Daca sunt legat in orice fel, nu imi cunosc nici Tatal si nici Sinele. Si sunt pierdut pentru toata realitatea. Caci adevarul este liber, iar ce e legat nu face parte din adevar.

Tata, nu cer decat adevarul. Am avut multe ganduri prostesti despre mine si despre creatia mea, si mi-am adus in minte un vis de frica. Astazi nu vreau sa visez. Aleg calea care duce le Tine in locul nebuniei si al fricii. Caci adevarul e lipsit de pericol si numai iubirea e sigura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu