miercuri, 7 septembrie 2011

Lectia 267 - Vineri, 9 septembrie

Inima mea bate in pacea lui Dumnezeu.

In jurul meu e toata viata pe care a creat-o Dumnezeu in Iubirea Lui. Ea ma cheama in fiecare bataie de inima si in fiecare rasuflare, in fiecare fapta si in fiecare gand. Pacea imi umple inima si imi inunda trupul cu scopul iertarii. Acum mintea mea e vindecata si mi-e dat tot ce imi trebuie pentru a mantui lumea. Fiecare bataie de inima imi aduce pace, fiecare rasuflare ma umple de putere. Sunt un mesager al lui Dumnezeu, indrumat de Vocea Lui, sustinut de El cu iubire si tinut de-a pururi linistit si impacat in Bratele Lui iubitoare. Fiecare bataie de inima invoca Numele Lui, si Vocea Lui raspunde la fiecare dintre ele, incredintandu-ma ca sunt acasa in El.

Sa fiu atent la Raspunsul Tau, nu la al meu. Tata, inima mea bate in pacea pe care a creat-o Inima Iubirii. Acolo si numai acolo pot sa fiu acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu