vineri, 2 septembrie 2011

Lectia 261 - Sambata, 3 septembrie

5. Ce este corpul?

Trupul este o imprejmuire pe care Fiul lui Dumnezeu isi imagineaza ca a construit-o sa separe unele parti ale Sinelui sau de alte parti. In interiorul acestei imprejmuiri el crede ca traieste, murind odata cu subrezirea si naruirea acesteia. Caci, in interiorul acestei imprejmuiri, se crede ferit de atingerea iubirii. Identificandu-se cu propria lui siguranta, se considera ceea ce ii da siguranta. Cum altfel ar putea sa fie sigur ca ramane intr-un trup, tinand iubirea pe dinafara?
Trupul nu va ramane. Dar el vede in asta o dubla siguranta. Caci impermanenta Fiului lui Dumnezeu este "dovada" ca imprejmuirile lui functioneaza si ca indeplinesc sarcina pe care le-o aplica mintea lui. Caci, daca unitatea lui ar ramane in continuare neatinsa, cine ar putea sa atace si cine ar putea sa fie atacat? Cine ar fi invingatorul? Cine i-ar fi prada? Cine ar fi victima? Cine ucigasul? Si, daca nu a murit, ce "dovada" mai exista ca Fiul vesnic al lui Dumnezeu poate fi distrus?
Trupul e un vis. Aidoma altor vise, el pare uneori sa zugraveasca fericirea, dar poate foarte subit sa revina la frica, unde se naste fiecare vis. Caci numai iubirea creeaza in adevar, iar adevarul nu se poate teme niciodata. Facut sa fie temator, trupul trebuie sa serveasca scopului care i s-a dat.Dar noi putem schimba scopul pe care il va indeplini schimband ce consideram ca este ratiunea lui de-a fi.
Trupul este mijlocul prin care Fiul lui Dumnezeu revine la sanatate mintala. Desi a fost facut sa il ingradeasca intr-un iad fara scapare, obiectivul Cerului a inlocuit totusi cautarea iadului. Fiul lui Dumnezeu isi intinde mana sa ajunga la fratele lui si sa il ajute sa strabata drumul alaturi de el. Acum trupul este sfant. Acum serveste la vindecarea mintii pe care a fost facut sa o omoare.
Te vei identifica cu ce consideri ca te va face sa te simti in siguranta. Indiferent ce este, vei fi convins ca e una cu tine. Siguranta ta sta in adevar, nu in minciuni. Iubirea este siguranta ta. Frica nu exista. Identifica-te cu iubirea si esti acasa. Identifica-te cu iubirea, si iti gasesti Sinele.

Lectia 261 - Dumnezeu este adapostul si siguranta mea.

Ma voi identifica tocmai cu ce consider ca mi-e adapost si siguranta. Ma voi vedea acolo unde imi percep puterea si voi considera ca traiesc intr-o fortareata unde sunt in siguranta si nu pot fi atacat. Astazi sa nu imi caut siguranta in pericol, nici sa nu incerc sa imi gasesc pacea in atacuri ucigase. Salasluiesc in Dumnezeu. In El imi gasesc scaparea si puterea. In El e identitatea mea. In El e pace eterna. Si numai acolo imi voi aminti Cine sunt de fapt.

Sa nu caut idoli. Vreau sa vin acasa la Tine astazi, Tatal meu. Aleg sa fiu cum m-ai creat si sa gasesc Fiul pe care l-ai creat sa fie Sinele meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu