marți, 19 iulie 2011

Lectia 255 - Luni, 25 iulie

Aleg sa imi petrec ziua de azi in pace deplina.

Nu imi pare ca pot alege sa am parte numai de pace azi. Si totusi, Dumnezeul meu ma asigura ca Fiul Lui este ca El. Sa imi pun credinta azi in Cel Ce spune ca sunt Fiul lui Dumnezeu. Si pacea care aleg sa fie azi a mea sa ateste adevarul celor spuse de El. Fiul lui Dumnezeu nu poate sa aiba griji si trebuie sa ramana de-a pururi in pacea Cerului. In Numele Lui, dedic ziua de azi scopului de-a afla ce voieste Tatal pentru mine, acceptandu-I Voia ca a mea si dand-o tuturor Fiilor Tatalui meu, si mie totodata.

Si asa, Tatal meu, imi voi petrece ziua de azi cu Tine. Fiul Tau nu Te-a uitat. Pacea pe care i-ai dat-o mai este in mintea lui, si acolo aleg sa imi petrec ziua de azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu