marți, 28 iunie 2011

Lectia 230 - Joi, 30 iunie

Acum voi cauta si voi gasi pacea lui Dumnezeu.

In pace am fost creat. Si in pace raman. Nu mi-e dat sa imi schimb Sinele. Cat de milostiv este Dumnezeu, Tatal meu, ca atunci cand m-a creat mi-a dat pace de-a pururi. Acum nu cer decat sa fiu ce sunt. Si poate oare sa nu mi se dea, cand e adevarat de-a pururi?

Tata, caut pacea pe care mi-ai dat-o cand m-ai creat. Ce mi s-a dat atunci trebuie sa fie aici acum, caci creatia mea a fost independenta de timp si ramane inca mai presus de orice schimbare. Pacea in care Ti s-a nascut Fiul in Minte straluceste acolo neschimbata. Sunt cum m-ai creat. Nu trebuie decat sa fac apel la Tine ca sa gasesc pacea pe care mi-ai dat-o Tu. Tocmai Voia Ta i-ai dat-o Fiului Tau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu