luni, 27 iunie 2011

Lectia 227 - luni, 27 iunie

Lectia 227

Aceasta este clipa sfanta a eliberarii mele

Tata, azi e ziua eliberarii mele, pentru ca voia mea este a Ta. M-am gandit sa imi fac alta voie. Dar nimic din ce am gandit independent de Tine nmu exista. Si sunt liber pentru ca am gresit si nu mi-am tulburat deloc realitatea cu iluziile mele.Acum renunt la ele si le depun la picioarele adevarului, sa dispara pentru totdeauna din mintea mea. Iata clipa sfanta a eliberarii mele. Tata, stiu ca voia mea e una cu a Ta.

Asa ne gasim azi intoarcerea voioasa in Cer, pe care nu l-am parasit de pfapt niciodata. Fiul lui Dumnezeu isi depune astazi visele. Fiul lui Dumnezeu revine azi acasa, dezlegat de pacat si invesmantat in sfintenie, mintea corecta redandu-i-se in sfarsit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu