sâmbătă, 25 iunie 2011

Lectia 225 - sambata, 25 iunie

Lectia 225

Dumnezeu e Tatal meu, si Fiul Lui Il iubeste

Tata, trebuie sa raspund cu iubire la Iubirea pe care o ai fata de mine, caci a da si a primi este acelasi lucru, iar Ti mi-ai dat toata Iubirea Ta. Trebuie sa raspund la ea in acelasi fel, caci vreau sa constientizez pe deplin ca e a mea, sa o tin vie in mintea mea si in blanda ei lumina, neprihanita, iubita, cu frica in urma si doar cu pacea inainte. Ce tihnita e calea pe care e condus la Tine iubitorul Tau Fiu!

Frate gasim acum aceasta tihna. Calea e deschisa. O urmam acum in pace, impreuna. Mi-ai intins mana si nu te voi parasi niciodata. Suntem una, si cautam numai aceasta unitate in timp ce parcurgem acesti cativa pasi finali care incheie o calatorie neinceputa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu